CRNE TAČKE BEOGRADA Evo na kojim mestima u Beogradu su u špicu uvek gužve i kolone

Izvor: Blic, 20.Feb.2017, 15:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

CRNE TAČKE BEOGRADA Evo na kojim mestima u Beogradu su u špicu uvek gužve i kolone

Beograd bi morao da dobije još jednu Gazelu, Takovska bi trebalo da bude duplo šira, Autokomanda duplo propusnija, a Brankovom mostu nedostaje barem još jedna traka u oba smera.

Upravo ove žile kucavice prestonice bivaju zakrčene u popodnevnom špicu, gotovo po pravilu svakoga dana od 14 do 19 sati.

- Autoput na potezu od Dušanovca pa sve do Tošinog bunara sa sve Gazelom, Brankov most, Autokomanda, Takovska, Jurija Gagarina i Bulevar Mihajla Pupina na Novom Beogradu... >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << Ovo su sve lokacije na kojima se svakog dana posle podne, a na nekima i u prepodnevnom špicu stvaraju velike gužve - kažu beogradski taksisti, verovatno najupućeniji u ove saobraćajne anomalije.

Nekada su crne tačke za gužve bile Gazela i potez pored Beogradskog sajma. Međutim, gradnjom Mosta na Adi, te petljama Radnička i Hipodrom Sajam je prodisao, a ceo ovaj potez je značajno rasterećen.

Iako je novi most preko Save solidno popunjen, ipak nije uspeo dovoljno da rastereti autoput. Vizionarski projektovan pre više od pola veka, ovaj pravac nije samo tranzitna ruta kroz Beograd već i najjednostavnija veza istočnih i južnih delova sa Novim Beogradom i Zemunom. I tako će verovatno biti sve dok se ne izgradi tunel od Senjaka do Autokomande i tako formira poluprsten preko Mosta na Adi dok se ne kompletira obilaznica oko Beograda i ne proširi Stari savski most.

Brankov most odavno radi punim kapacitetom, ali veliki napredak urađen je postavljanjem kamera, koje su omogućile da samo gradski prevoz koristi žute trake. Međutim, u Brankovoj ulici i jedna žuta traka je malo jer od prošle godine ovom trasom prolazi rekordan broj autobusa, a gužve se redovno stvaraju na stanicama, kao i u Terazijskom tunelu.

Nažalost, za čep na Autokomandi čini se da zasad nema leka. Gužve nije rešila rekonstrukcija ovog kružnog toka rađena u paketu sa Ulicom vojvode Stepe, a čini se da neće ni radovi u Bulevaru oslobođenja na potezu do Slavije, pošto se ne planiraju neke grandiozne promene.

Problema, međutim, ima i u drugim delovima grada. Počev od Ulice kneza Miloša, Bulevara despota Stefana, Karađorđeve, Pančevačkog mosta, Bulevara kralja Aleksandra, Slavije...

Čelnici grada najavili su da će Kneza Miloša narednih godina dobiti još jednu saobraćajnu traku, ali će Takovska u nastavku i dalje ostati usko grlo. Baš kao i prilaz Pančevačkom mostu iz Bulevara despota Stefana, jer je Pupinov most tek neznatno rasteretio ovaj banatski pravac.

KOLONE I U FRANCUSKOJ

Gužve su redovne i u Francuskoj ulici, čije proširenje je takođe najavljeno, kao i uvođenje ogromnog broja vozila javnog prevoza koja će se okretati na Dorćolu.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.