Beograd: Radnici GSP nisu ovlašćeni za kontrolu legitimacija

Izvor: Večernje novosti, 17.Sep.2014, 23:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Beograd: Radnici GSP nisu ovlašćeni za kontrolu legitimacija

IAKO je najavljeno da će Beograđane od 1. septembra u javnom prevozu da kontroliše povećan broj kontrolora, takvo stanje na terenu je da ispravnost putnika proverava 280 radnika „Apeksa“. Njima, istina, podršku pruža 200 zaposlenih iz GSP „Beograd“, međutim, ovo pojačanje se više ogleda u motivisanju i podsticanju sugrađana da plaćaju prevoz. Kontrolori GSP nisu zadužili aparate za proveru karata, niti su ovlašćeni to da rade! - To što smo naše zaposlene rasporedili u kontrolu >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << je trenutno i privremeno rešenje - objašnjava v. d. direktora GSP „Beograd“ Željko Milković. - Po sistematizaciji, imamo pravo da na određeno vreme rotiramo svoje ljude i da ih angažujemo na promovisanju i podsticanju plaćanja gradskog prevoza. Ali, nemamo ovlašćenje da se bavimo prodajom i kontrolom. Pomoć koju pružamo kontrolorima „Bus plusa“ je samo naša dobra volja, i od Direkcije za javni prevoz, odnosno od Sekretarijata za saobraćaj zavisi koliko ćemo na ovim poslovima biti angažovani. Podaci Direkcije za javni prevoz govore da je pojačana kontrola povećala prodaju karata za čak 30 odsto. Međutim, prvi čovek gradskog prevoznika kaže da pomaka na bolje ima, ali da nivo naplate još nije zadovoljavajući. - U Direkciji poboljšanje mere drugim parametrima, a za nas u GSP jedino je merodavno koliko novca dobijemo za normalno funkcionisanje - objašnjava direktor GSP. - Bolje je nego što je bilo, ali još nisam zadovoljan. Tek kada ostvarimo cilj, a to je prihod veći od 900 miliona dinara, moći ću da kažem da smo uspeli. JOŠ 100 RADNIKA “BUS PLUSA“? PREMA rečima direktora Milkovića, u toku su pregovori o tome da „Apeks“ angažuje dodatne kontrolore. Ipak, od oktobra bi zaista pojačanje moglo da bude osetno, jer je u planu da „Apeks“ poveća broj kontrolora za 100. MANjE “ŠVERCERA“, VEĆA ZARADA SMANjENjE broja onih koji ne plaćaju prevoz, odnosno povećanje naplate, kao i opstanak javnog gradskog prevoza, osnovni su razlog što se GSP uključio u akciju i sprovođenje pooštrenih mera, tvrdi Milković.

Nastavak na Večernje novosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.