SAVREMENI BUNTOVNICI: Moto Guzzi V7

Izvor: TopSpeed.rs, 20.Sep.2014, 02:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SAVREMENI BUNTOVNICI: Moto Guzzi V7

Čuvena „sedmica“, motocikl je koji je obeležio decenije u svetu dvotočkaša. Danas, Moto Guzzi na najsavremeniji način promoviše retro motocikle, u tri atraktivna oblika za sezonu 2014 - upoznajte Stone, Special i Racer!

Foto: Moto Guzzi

Postoje motocikli za koje mislite da bi ih najbolje bilo predstaviti isključivo fotografijama, jer ih reči možda neće adekvatno dočarati. Nesumnjivo, među takve motocikle ubrajamo i evropske klasike, u ovom slučaju sa >> Pročitaj celu vest na sajtu TopSpeed.rs << Apenina. Iako nije nova ideja napraviti moderan motocikl koji će na svojim „leđima“ sa uspehom nositi ugodan, ali i zahtevan teret prošlosti, ako neko može da odgovori na izazov, to je italijanski Moto Guzzi.

Foto: Moto Guzzi

Jer, da biste to mogli, potrebno je imati veliki original i tradiciju, ono nešto što je i stvorilo legendu. A model V7 je legenda. Ova tri noviteta pre svega predstavljaju izbor za nostalgičnog vozača koja budi mladalačka sećanja iskusnih motociklista, sećanja na putovanja i avanture iz perioda kada su motocikli bili simbol buntovništva.

Foto: Moto Guzzi

Te vrednosti, koje „ljubomorno“ čuva Moto Guzzi marka sa gotovo 100 godina istorije, dovele su i do V7, najnovijeg motocikla koji u potpunosti izražava iskustvo i strast modernog vozača. Dizajn novog V7 ukazuje na nasleđe modela kroz oblike prenesene iz slavnih predaka, od V7 750 Special poznatog po naglašenim linijama, do V7 Sport koji je snažno uticao na dizajn rezervoara za goriva, prepoznatljivog dizajnerskog detalja novog V7.

Foto: Moto Guzzi

U sve tri verzije, kolekcija V7 pruža vrhunski kvalitet izrade i posvećenost detaljima koja impresionira. Na primer, ljubitelji Moto Guzzi marke uživaće u brojnim hromiranim detaljima poput izduvnog sistema, brojača na instrumentnoj tabli inspirisanim motociklima iz „veselih sedamdesetih“, kao i u nostalgičnom sedištu.

Foto: Moto Guzzi

Uprkos estetici koja ne najavljuje rekordnu ekonomičnost, može se reći da u ovom slučaju izgled nove „sedmice“ vara. Zahvaljujući nizu mera i naprednih rešenja, Moto Guzzi je uspeo gotovo nemoguće – potrošnja na 100 kilometara je svega 4 litara. Osim jedinstvenog i originalnog dizajna, sva tri modela ne zapostavljaju ni tehničku stranu koja kompletira maksimalan utisak.

Foto: Moto Guzzi

Budući da nije reč o motociklu koji je osmišljen za brzu i dinamičnu vožnju, Moto Guzzi je triling noviteta opremio vazduhom hlađenim agregatom od 744 „kubika“, sa 48 konjskih snaga na 6.200 obrataja i 60 Nm na 2.800 o/min. Prenos snage je petostepeni, dok kočnice potpisuje ugledni Brembo. Nova „sedmica“ u bilo kojoj od predstavljenih verzija zasigurno je vrlo zanimljiv izbor za motocikliste koji teže ka mirnoj i ležernoj vožnji, „bajkerima“ koji uživaju u izazivanju pažnje dok krstare na šarmantnoj i atraktivnoj „mašini“.

Foto: Moto Guzzi

Razlike ipak postoje, a kao što možete videti na zvaničnim fotografijama, tri pristupa ujedinjeno prate istu filozofiju. Dostupne boje za model Stone su Nero Ruvido, Rosso Corposo i Verde Agata. V7 Special je prepoznatljiv po srebrnoj i crnoj Essetre grafici. Na kraju, Racer je priča za sebe jer specifična izgled rezervoara sa crvenim detaljima nema konkurente u svetu motocikala. Kao što se u klasi atraktivnih motocikala i podrazumeva, budućim vlasnicima na raspolaganju će biti i širok spektar opreme, koja će pružiti mogućnost kompletne individualizacije.

Foto: Moto Guzzi

Uroš Popović/TopSpeed

Nastavak na TopSpeed.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TopSpeed.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TopSpeed.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.