Od Tošinog bunara do Požeške uskoro za manje od 10 minuta

Izvor: Kurir, 24.Mar.2017, 17:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Od Tošinog bunara do Požeške uskoro za manje od 10 minuta

.

Ova dva kilometra potpuno novog bulevara biće uređena po svim standardima, sa četiri trake, zaustavnom trakom, biciklističkom stazom, četiri raskrsnkice, dve rampe, tri ulaza i izlaza i kada krajem juna bude pušten u saobraćaj od Tošinog bunara do Požeške ulice stizaće se za manje od deset minuta Posao je vredan 13,5 miliona evra, izvodi ga španska kompanija „Rubau” sa domaćim podizvođačima a za nas je važno da će Most na >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << Adi time biti u potpunosti stavljen u funkciju Sličan posao nas čeka i sa druge strane, ka Rakovici i tek onda će most biti u svom punom kapacitetu

Gradski menadžer je istakao i da se u narednih desetak dana očekuje spajanje poslednjih pedeset metara nadzemne konstrukcije, kao i da će prostor ispod nje  najverovatnije biti namenjen za parking prostor buduće nove autobuske stanice On je istakao i očekivanje da će sve to podići atraktivnost ulaganja u ovaj deo Novog Beograda u kojem je do sada izgrađeno 100000 kvadratnih metara stambenog i poslovnog prostora

Glavni gradski urbanista Milutin Folić podsetio je i da je nedavno usvojen plan detaljne regulacije za prostor sa čukaričke strane Mosta na Adi– Planom su predviđeni objekti koji su niži od mosta, za šta se raspisuje urbanističko-arhitektonski konkurs koji će pokriti deo gde se nalaze rezervoari NIS-a, šećerana i hipodrom Sa NIS-om već imamo dogovor o uklanjanju rezervoara i naš plan je da se grad dalje razvija inplozijom, odnosno, unutar sebe i na mestima gde su „braunfildi”

To se odnosi na prostore na kojima su nekada bila mesta za skladištenje, stara železnička infrastruktura i drugi, gde bi se napravili stambeno-poslovni kompleksi Tako se Beograd više ne bi širio neplanski i van svojih prirodnih granica, već na mestima gde se infrastruktura može graditi i održavati mnogo jeftinije i jednostavnije Takav je slučaj sa Beogradom na vodi, Makiškim poljem, Adom Hujom, brodogradilištem, Lukom „Beograd”, čime bismo stvorili samoodrživ grad, po ugledu na velike svetske gradove – rekao je Milutin Folić

Vršilac dužnosti gradskog sekretara za saobraćaj Dušan Rafailović istakao je da je u saobraćajnom smislu završetak ove deonice značajan događaj jer će se povezati Most na Adi sa Pupinovim mostom– Na taj način ostvaruju se bitne uštede u vremenu putovanja, snižavaju se troškovi i uspostavlja se brza i efikasnija saobraćajna veza Ukrštanje unutrašnjeg magistralnog prstena sa okolnim ulicama je u istom nivou, ali smo predvideli sinhronizovani rad semafora, tako da će gubici prilikom ukrštanja biti minimalni – kazao je Rafailović

Direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Branislav Popović najavio je da će se nakon završetaka radova na novobeogradskoj strani krenuti ka rakovičkoj strani, gde su u toku elaborati za rešavanje imovine, geodetski elaborati i tehnička dokumentacija

– Obezbeđuju se sredstva za finansiranje ovih poslova i kada se posao završi, krenućemo u spajanje dela Mosta na Adi ka Rakovici, gde bi se dobio pun profil saobraćajnice do zgrade opštine Rakovica i taj deo grada na najbolji način povezao sa centrom grada – rekao je Popović

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

Autor: Beoinfo,Foto: Beoinfo

Nastavak na Kurir...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.